你的生涯規劃了嗎?自主人生由這裡開始

每個人都有自己所行嘅路,但要談到「生涯規劃」,就好似一早變了質。正正因為要「贏在射精前」,年輕新一代好似未出世就註定了要「涯」一樣,父母一早已經規劃好往後要步嘅路,但這一切是你想要的嗎?不如襯會展一連四日舉辦嘅教育及職業博覽,去了解一下自己真正想要怎樣嘅將來吧!

小時候夢想真係可成真?

相信每個人小時候都會作過一篇「我的志願」。雖然老土,但夢唔係嗰陣發,仲可以幾時發丫。細個就係有無限嘅可能!當時你可能想做消防員,但大了你嘅體能又夠唔夠應付呢?當時你又可能想做飛機師,大了你嘅語文水平同應變能力有係咪好呢?到咗中學階段,發覺有啲嘢好似已經定咗型,面對升學同就業呢個交叉點,你會否堅守自己兒時嘅夢想?還是一早已經唔打算實現呢?

 

▲ 兒時夢想離不開警察、消防等公務員。呢度就有多個政府部門及公、私營機構如警務處、消防處、香港機場管理局等介紹佢哋嘅日常工作。參觀完或者會勾返起點點嘅使命感呢!

 

▲ 唔少人睇完衝上雲霄都想做飛機師,但實際上要行呢條路原來好長遠。呢個訓練飛機師嘅課程就由零經驗讀起,先讀兩年基本知識,畢業後仲要一邊實習一邊儲飛行時數,要做到 Cool魔 咁 Cool 隨時要花十幾年時間。你願唔願意長時期同屋企人分隔兩地呢?

▲ 每個職業都有佢背後嘅好同唔好,想知更多,呢度就有真人俾你問,部份仲有得試堂添!

興趣當飯食係咪一定得?

除咗夢想,興趣都係另一個重要原素。成日聽人講話做到自己興趣嘅嘢自然唔會厭倦工作。不過,係香港呢個商業社會,玩音樂、砌硬件等等又係咪真係可以當飯食,又係咪有市場呢?「青年廣場」、「展翅青見計劃」等就為大家提供進修同就業各可面資訊。

▲ 砌機械人好似好簡單,但原來當中要考慮好多嘢,少啲耐性都未必做到呢!

▲ 玩音樂又係咪揾到食?真係要問下過來人先知啦!

▲ 潮流興做 Wedding Planner,擺到明搵新人錢,活動策劃、婚禮統籌、形象設計、化妝造型、多媒體創作一條龍,實際又實用。聽落好符合呢個商業社會。

不要以為自己欠缺甚麼

回望自身,可能有好多不足,可能係成績,可能係天份,又可能係體能。但要記住,不要以為自己欠缺甚麼,要諗自己可以改變甚麼。行呢個展覽正正令人充滿希望,讓大家可以發掘更多,無論發展專業、專長 定 實用技能 上都有好多選擇。

▲ 香港地出名工時長,既然日日都做到隻狗咁,不如諗下點先可以做一隻快樂嘅狗吧!

教育及職業博覽 2017

日期:2017年 2月 23日 至 2月 26日

地點:香港會議展覽中心



依莉詩 :網媒出身嘅 90後,抱住「試咗先講」嘅精神。終日飲飲食食、遊走各大商場、小店尋找好去處。