依莉詩:「聽住跑步舒服又型格!」夢幻珊瑚色 Thecoopidea BEANS 入耳式真.藍芽耳機

呢幾個月特別多禮物要送,聖誕禮物、情人節禮物,仲有白色情人節禮物。不過都唔使頭痛嘅,今次我  依莉詩 又有好介紹。呢隻 Thecoopidea BEANS 真.藍芽耳機,設計簡約,仲有夢幻嘅珊瑚色,無論可愛型定運動型嘅女生都會鍾意吧!

珊瑚色+半透明拋光物料    可愛又型格

講到全無線耳機大家都會諗起 AirPods ,佢靚唔靚仔就見人見智,不過 BEANS 就可愛又型格。呢款由本地品牌 thecoopidea 設計嘅全無線耳機,設計走簡約路線,除咗灰、白兩款顏色,最有驚喜就係珊瑚色,粉得嚟細細笠,相信唔少女生都會對佢心心眼。耳機表面用上半透明拋光物料,LED 提示燈微微滲出,一路聽歌就好似呼吸緊咁,既夢幻又型格。

▲ 珊瑚色加上 LED 燈微微滲出,好似呼吸緊咁,既夢幻又型格。

針對亞洲人耳窩設計   舒服唔易跌

依莉詩 最近鍾意咗跑步,戴中間有線嘅藍芽耳機感覺唔太方便,而 BEANS 就係真‧藍芽耳機,跑起上嚟輕鬆好多。起初我都會擔心始終無線連住兩邊耳機,會好容易丟失。好彩 BEANS 針對亞洲人耳窩設計,符合人體耳道形狀,加上比同類耳機小約 1/4,戴上去相當舒服。而且僅重 4.8g,就算跑成個鐘步,都唔覺累贅,亦無甩呢!加上IPX4防潑水設計,就算再大汗都唔怕,真係好適合做運動時聽歌。而且音質不錯,層次相當清晰,沒有刺耳感。唯一美中不足就係通話時收得唔多好,就算將一邊耳機拎落嚟都好,自己就聽得好清,但對方就投訴啲聲好遠同疾疾吓。睇嚟平時都係戴番中間有線嘅藍芽耳機比較方便,可以掛頸,隨時聽電話。

▲同類耳機小約 1/4,對耳窩細嘅人就啱啱好。

▲ 耳機每邊有一個按鈕,只要按一下右邊就可以播放/暫停音樂,輕按兩下調校音量大小,長按兩秒切換音樂。而按一下左邊就可以接聽/掛上電話,長按兩秒拒接來電。操作非常簡單。

 

▲ 連接手機亦好簡單,只要長按兩邊耳機到亮起藍燈,兩邊會自動搜尋手機,直到兩邊同步閃起橙燈就完成。

收納盒隨時充電    足夠應付一日需要

起初以為全無線耳機續航力會唔多夠,不過 BEANS 兩邊耳機各內置 60mAh電池,可播放3.5小時音樂,戴住做運動相當夠用。加上附送便攜式充電收納盒,內置1,300mAh電量,只要將耳機放入去就可以為BEANS 充電7次,唔做成日番屋企充電,非常方便。

 

▲ 收納盒表面用上同色嘅仿皮物料,面蓋以磁石吸附,細細盒放係手袋就好像唇膏盒一樣。

▲ 收納盒有一組 USB 輸出,緊急時可當尿袋使用。

ThecoopideaBEANS
售價:$699
查詢:Towervision (2553 1151)

 

更多 Gadgets 試用

聖誕送禮推介!北歐風 Sudio Vasa Blå 藍牙無線耳機

依莉詩新玩具:「喇叭 x 床頭燈,仲幫你 call 埋 Uber 添!」- WITTI Beddi Glow 智能鬧鐘

缺少呢 3點,尿袋幾大都無用!依莉詩教你揀流動充電器

直播再不是照妖鏡!素顏拍片都不怕!自拍神器 美圖T8 上手玩

睇更多拍拖好去處!
FB: 依莉“詩”生活
IG: ErieDiary
網址:ErieDiary.hk
YouTube:Diary Erie



About 依莉詩

網媒出身嘅 90後,抱住「試咗先講」嘅精神。終日飲飲食食、遊走各大商場、小店尋找好去處。