直播再不是照妖鏡!素顏拍片都不怕!自拍神器 美圖T8 上手玩

依家幾乎部部手機相機都有美肌功能,部部都可以係自拍神器。要「豬扒變女神,象腿變長腿」完全係難度,不過一去到直播拍片就慘變照妖鏡,打回原形。最近神器界手機-美圖推出 T8 手機,不但影相,就連直播都會實時美肌。我依莉詩今日就有幸出席記招,拎上手試玩啦!

耀目藍夠特別,雙 V 設計難單手操作

既然係主打女性市場嘅手機,外型同顏色上都要照顧到襯衫嘅需要。T8 今次選用咗金屬外殼,一體成型,加上魔力橙、玫瑰金、耀目藍、寶石灰嘅珠光效果,十分高貴。而我比較鍾意耀目藍,顏色少有之餘,低光源下會呈現出銀灰色,層次豐富,低調不浮誇 (耀目藍太搶手了,個個記者都鍾意,所以借了玫瑰金影,不過我相信你見到實物都係鍾意耀目藍多啲) 。

講到手感方面,因為 T8 繼承咗美圖手機嘅雙 V 設計,即使弧形機背已經比 V4s 無咁界手,但難免都係未能用手指尾托住部電話,對手細嘅女仔嚟講單手拎都係易跣落地。不過咁講,依家唔少大 mon 手機拎上手都係咁,大概買隻 iRing 可以解決呢個問題。

▲  T8 承襲了美圖手機特有嘅雙 V 設計,所以看上去上下兩邊都好寬。


▲ T8 放有 nano-SIM 卡插槽同電源鍵,不過可能要設計得比較薄,所以唔支援 microSD 卡擴充同國產機多數有嘅雙卡功能。

低光自拍無油畫,素顏直播都唔怕

大家都知 T8 並唔係美圖出嘅第一部手機,V4s 同 M6 幾個月前我都拎上手試過,評價亦不是太好 (想知 Google 下 「依莉詩 美圖」吧!),到底呢部仲有咩值得講呢?原來今次 T8 主打自拍新科技,前鏡頭加入 OIS 光學防手震、Dual Pixel 對焦技術同 AI 技術。進一步實現直播美肌,等你任何時候都保持「最佳狀態」。(不過今次時間有限,試唔到直播嘅美肌功能會唔會有延誤,有機會真係要認真試下。)

▲ 女仔通常都用前鏡自拍多過後鏡影相,T8 主相機有2,100 萬像素同雙色溫補光燈,而前鏡當然亦有番咁上下,1,200 萬像素,配合Sony IMX362 感光元件、F1.8 光圈同智能補光燈,係昏暗環境都好清晰。

▲ 新嘅 AI 美顏會根據不同嘅人臉、年齡、性別定制出不同嘅美顏方案,所以無再出現男女合照時,男嘅美顏過度嘅情況。而且就算唔係正面,都同樣偵測到,一樣有美肌。

▲ 今次嘅美肌自然咗,頭髮都好清楚,做到「應朦則朦」嘅效果,唔再好似之前咁犧牲相片清晰度。至於大眼方面都乎合比例,唔怕變蛇精。不過「照騙」始終係「照騙」,雖然自然咗,但仲認唔認得係自己就另一回事了。

▲ 主鏡頭係昏暗環境下都好清晰,近攝亦有立體感。

後製美顏多選項,象腿變美腿無難度

除咗前期美肌,後製都相當重要。同美圖 App 一樣,後製有超多選項,輕則去斑去暗瘡、淡化黑眼圈、美白牙齒,重則五官立體化,甚至連增高都有,可以影完先慢慢執,想點整就點整。

 

▲ 呵呵,由象腿變美腿都無難度!

 

依莉詩短評

講自拍美肌,T8 比起之前嘅真係進步唔少,能夠做到「應矇則矇」,面部以外都好清晰,唔再犧牲相片清晰度。至於大眼方面都乎合比例,唔怕變蛇精。不過「照騙」始終係「照騙」,雖然自然咗,但仲認唔認得係自己就另一回事了。硬件方面就有啲美中不足,無得換電又無得插卡,而且索價 $4888 有點貴呢!如果有機會真係想試下用佢做直播,睇下係味咁利害啊!



About 依莉詩

網媒出身嘅 90後,抱住「試咗先講」嘅精神。終日飲飲食食、遊走各大商場、小店尋找好去處。