母親節食乜好?爽甜有機菜 + 脆卜卜有米奶豬

一年一度媽媽節就快到,大家諗好去邊未呢?食快餐又無誠意,食連西餐又太貴,都係中菜實無死,但又怕被人劏到一頸血?早排有朋友好事近,叫我去試菜,經理話只要 Book 定位,嚟緊母親節都唔會加價喎!雖然我 依莉詩 平時食開日本嘢,但今次試完覺得啲有機菜又幾爽甜,菜式都唔會好似平時啲酒樓咁 hea。

▲ 涼拌紫洋蔥

平時唔食菜,更唔好話係洋蔥。不過成班親戚一圍枱食飯,咁多長輩望住你又真係敢唔食?如果係呢碟或者會無咁驚,因為紫洋蔥無普通洋蔥咁大陣味,咬落少少辣,有少少麻油味,幾怕洋蔥都接受到!

▲ 芝麻醬油麥菜

蔬菜白灼好考新唔新鮮,呢碟油麥菜都幾爽甜,加埋芝麻醬甜甜哋,好似食沙律咁。

▲ 冰震西蘭花

冰震刺身、冰震奶茶都見過,估唔到西蘭花都可以冰震,仲要點 wasabii 食。又咩分別,就係更爽口,咬到索索聲。

▲ 蒜炒白菜仔

蒜蓉炒菜平時屋企都會食到,簡簡單單家常餸,不過要炒得嫩就要考師傳功架啦!

▲ 南瓜鮮秀珍菌

真係中菜先會原個南瓜上,睇落好有灰姑娘架南瓜車咁童話。

▲ 鰻魚汁燒原條茄子

燒茄子本身已經好好食,加埋鰻魚汁炒蝦球,多重口感。


▲ 即燒有米奶豬

平時去飲最期待隻乳豬,呢隻仲要係未戒奶嘅,真係夠晒皮嫩肉滑,脆卜卜一啲都唔油,入面啲炒飯吸收晒豬仔嘅精華,不得了!

▲ 金銀蒜香辣澳洲泥蟹

泥蟹出名大隻肉厚,炒完之後微辣入味,非常惹味。

▲ 頭抽煎南非鮑魚

識我嘅人都知我妹仔肚,對鮑魚敏感,得個睇字。唯有食下旁邊座「冰山」吧!好甜~哈哈⋯⋯

▲順德煎焗鮮魚咀

魚胃上次就試過,今次試魚咀,不過好似都係啱啲鐘意噒骨嘅朋友。

▲ 米網蟹子明蝦球

煎炸嘢幾時都咁好食,滿滿蟹子食落卜卜聲,好滿足。

▲ 台南三菇排骨煲

一次過食咁多,去到尾都幾飽,但呢塊排骨都幾滑幾有肉汁,都係要食多幾啖。

▲ 秘製東江鹽焗雞

見到碟雞就知差唔多,有趣嘅係,啲雞皮火灸過,有少少脆皮感。

金御海鮮酒家

中環皇后大道中 88 號勵精中心 3樓

睇更多拍拖好去處!
FB: 依莉“詩”生活
IG: ErieDiary
網址:ErieDiary.hk
YouTube:Diary Erie



About 依莉詩

網媒出身嘅 90後,抱住「試咗先講」嘅精神。終日飲飲食食、遊走各大商場、小店尋找好去處。