平食梳乎Pancake + 激玩流水麵!$200 兩個人食盡青衣戲棚

一年一度美食墟市青衣戲棚又來了!胃食嘅 依莉詩 已經第三年過嚟試新嘢!今年新派小食多咗!物價亦高咗~下晝去唔洗點排隊!鐘意搞街嘅點都要試下嘅~

▲ 哈哈笑蜜糖疏乎 Pancake $25

講到近期大熱甜品一定非梳乎 Pancake 莫屬,不過去 cafe 食最少 $70起跳,要比咁多錢食空氣,唔少男士都覺得晒氣。估唔到戲棚都有梳乎 pancake 食,貴旺角白布街少少,一塊 $25 ,上面有哈哈笑圖案同一支自己擠嘅蜜糖,外貌同鬆軟口感絕不輸蝕。

▲ 有得食有得玩流水麵 $30 (2玩2食)

有得食又有得玩,(雖然係幾無聊) ,不過小朋友可以學下點揸筷子啊!至於麵嘅味道呢~都滑嘅,但就無乜味。

▲食嘅麵同玩嘅麵分開,唔怕衛生問題。

▲ 好有氣蝶豆花奶樽 $30

近期大熱蝶豆花飲品,呢度都有好幾檔賣,不過呢個用奶樽裝嘅就夠晒特別,入面加咗乾冰,飲嘅時間啲氣谷晒上嚟。終於明白咩叫出盡飲奶嘅力。

▲ 暗黑臭豆腐 $25

臭豆腐本身已經生人勿近,仲要整到黑忟忟,真係知音人先明白。佢加咗醬汁,無平時食開咁乾,不過食開濃味嘅我,無咗甜醬好似少淡咗啲。

▲ 整形長條章魚燒 $25

邊個話章魚燒一定係一粒粒波,長形你又試過未?呢條長長嘅棒有齊章魚燒要有嘅材料同味道,真係估你唔到。

▲ 有內餡雞翅包飯 $30

有幾檔都有雞翅包飯,眼見呢檔好似最肥最大隻。入面啲飯都好惹味!

▲傳統蟹蓋八寶飯 $20

掃街大忌叫白飯,但我就被個蟹蓋吸引咗去買。結果未就係好快好後悔囉!雖然飯係香嘅,仲有少少蟹黃,不過就好飽肚。

▲ 霧煙芋圓 $25

芋圓加咗乾冰,霧住煙好勁咁!入面粒提子夠晒凍呢!

青衣戲棚
日期:2017年 4月8日至12日

時間:下午 2點 30開始 至 深夜

地址:青衣青綠街球場

更多小食推介!

學生、上班族外賣新選擇!熱辣辣飯卷 + 爆漿冰火芝士蟹丸 邊行邊食

唔洗排長龍!香港都食到台南街頭小食 – 限時 3日試食「糯夫」米糕 x 等天光三明治

睇更多拍拖好去處!
FB: 依莉“詩”生活

IG: ErieDiary

網址:ErieDiary.hk

YouTube:Diary Erie



About 依莉詩

網媒出身嘅 90後,抱住「試咗先講」嘅精神。終日飲飲食食、遊走各大商場、小店尋找好去處。