窮忙族速成生活品味!家品+禮品+包裝展 啟動

日日返工無時停,放工返屋企對住四面牆。收入低、工時長,生活想有啲變化都難,唔想咁仲可以點?既然改造唔到呢個世界,不如試下改變自己心態。阿Q 精神一啲,就算買唔到樓,都可以買小小嘅家品點綴一下,個人開朗咗,機會自然嚟啦!今次我依莉詩就嚟到海港城,一睹 香港家庭用品展及國際家用紡織品展 + 香港禮品及贈品展 + 香港國際印刷及包裝展 預展,率先感受咩叫生活品味啦!

 

生活對「窮忙族」嚟講就係返工、OT 再 OT ,但嚟到家品展或者就有另一種睇法啦!「LIFE」就係「Lifestyle」、「Interior」、「Feast」同「Enrich」。為咗進一步凸顯 4大主題,大會今年仲與知名意大利趨勢預測公司 A+A Design Studio 合作,設置 4個潮流概念展示區,展示各式各樣的家庭用品及室內裝飾品,揭示2018年春夏的設計潮流。

▲ 「Lifestyle」網羅的展區包括:「精萃廊」、「品味餐饗」、「品味家飾」、「寵物用品世界」、「綠色居庭」,以及今年增設的「咖啡精品廊」。睇下呢個寵物帳幕就知露帳並非山系女孩嘅專利啦!

▲ 「Interior」囊括各類家居裝飾,產品專區包括「室內家居裝飾」、「節慶家居裝飾」、「卓越東盟」以及「文化創意工藝品」。嘩!有睇《逃恥》嘅你,一定會記得呢本平匡係片尾曲翻開,似書嘅燈吧!

▲ 「Feast」顧名思義係涵蓋與餐飲相關的產品,專區包括「餐具」、「品酒用具及配件」、「廚具及廚房小器具」、「家居電器」以及今年新增的「酒店及餐飲業用品」。呢個好似冬甩又似年盒嘅小食盤係咪好特別呢?

▲ 「Enrich」就有「家居百科」、「嬰兒用品」、「浴室美容及保健用品」、「家居清潔及洗衣用品」、「貯物設備」及「戶外及園藝」。呢個清潔球結合奶樽擦同彈彈波嘅設計,只要放三個波入去水樽,搖搖下就可以清乾淨個水樽啦!超方便呢!

▲ 而成個預展中最吸引我就係呢支智能多功能您妝品分裝瓶。內置嘅皮膚水分測量器可以隨時測量肌膚濕度,仲可以放自己用開嘅化妝水,一測到唔夠就補水。啱晒我呢啲忙得嚟又想 keep 住靚樣嘅女仔啦!

香港家庭用品展及國際家用紡織品展

日期:2017年4月20至23日

地點:灣仔會展

 

香港禮品及贈品展

日期:2017年4月27至30日

地點:灣仔會展

 

香港國際印刷及包裝展

日期:2017年4月27至30日

地點:亞洲國際博覽館



About 依莉詩

網媒出身嘅 90後,抱住「試咗先講」嘅精神。終日飲飲食食、遊走各大商場、小店尋找好去處。