生活從細節開始 – 香港家庭用品展及國際家用紡織品展 揭示 2018 新潮流

上星期介紹過 3大型展覽畀窮忙族提升生活品味。第一炮香港家庭用品展香港國際家用紡織品展,就由今天開始一連四天係會展舉行。而我 依莉詩 今日就去咗參觀,睇下 2018 家具設計嘅新潮流。

2018年春夏的設計潮流

上回講過今年家品展以「L.I.F.E.」劃分成 4個主題展區:「Lifestyle」、「Interior」、「Feast」及「Enrich」,每展區有咩內容就唔再講。今次講下每個展區出面都有一個由知名意大利設計顧問公司 A+A Design Studio 設計嘅展示區,利用不同顏色主調及室內裝飾,揭示2018年春夏的設計潮流。

▲ 「Lifestyle」展示區以「Count on Copper」做主題,擺放了不同的銅製家品。

▲ 銅色的家品帶點點復古味,耐用而有格調。

▲ 「Interior」展示區以「Own Jungle」做主題,擺放了不同的布藝卜土家品。

▲ 海藍天或者就係下年最 hit 的顏色吧!

▲ 「Feast」展示區以「Visual Illusion」做主題,擺放了不同的紫色家具。

▲ 紫色帶給人夢幻的感覺。

▲「Enrich」展示區以「Bamboology」做主題,擺放了不同的竹製品。

▲ 竹製品帶給人自然放鬆的感覺,能夠令家變得更自在溫暖。

家品都有初創?

一講初創大家都會諗起科技公司,但原來家品都有!今年家品展就新增「初創專區」,讓初創企業以較低的價錢租用專區展位,物色買家及潛在合作夥伴。另外,今年更有「Lifestyle」的「咖啡精品廊」、「Feast」的「酒店及餐飲業用品」,以及「Enrich」的「建築及五金世界」等新展區。

▲ 當中更有初創公司會與新晉設計師合作,由新晉設計師供圖,合作生產後,賣出作品並分成。

生活由更好的設計開始

行完成個家品展,發覺設計原來可以從細節中改善生活。就好似 HKEA Smart Design award 的得獎作品一樣,細微設計中,令生活更方便。

▲ 呢個枱燈融個剪紙藝術,令生活更添趣味。

▲ 呢個鴨嘴套係煲邊就可以輕易倒湯唔會瀉。

▲ 呢個開瓶器除咗開汽水蓋,仲可以入汽水蓋當槍玩,更加 Party 樂趣。

香港家庭用品展及國際家用紡織品展

日期:2017年4月20至23日

地點:灣仔會展



About 依莉詩

網媒出身嘅 90後,抱住「試咗先講」嘅精神。終日飲飲食食、遊走各大商場、小店尋找好去處。