TKO Gateway 開幕!巨型賓尼兔坐幸運列車駕到

one~two~three~four~扭呀扭~扭呀扭~將軍澳 TKO Gateway 裝修後重新開幕,翠兒、賓尼兔坐幸福列車嚟開 party。快啲同門口嘅巨型賓尼兔打卡吧!

幸福列車配搭奇怪

雖然唔知點解個佈置 2月5嘅就拆,但就用幸福列車就主題,而且仲要用桃紅色做主調,加入翠兒、賓尼兔等卡通人物,成個配搭都好奇怪。不過只要有卡通人物嘅影相位,我依莉詩就係唔會放過!

▲ 巨型火車桃紅色火車係月台上相當搶眼,一個個紙牌卡通人物企定定等你過去同佢影硬照。

▲ 乘搭列車前,不妨坐係月台同有趣嘅 Porky Pig 暢談旅遊趣事,不過而影得晒個月台就要好有技巧了!

▲ 我呢啲淑女當然要學下 Lola Bunny 坐得咁迷人啦!

▲ 唔好唔記得最巨型嘅相位,就係門口呢隻巨型賓尼兔啊!睇下佢嘅車長造型幾有型!

消費換蘿蔔蛋糕夠特別

雖然影相位有啲過意唔去,不過列車入面嘅蛋糕換領店都算幾吸引。只要消費 $600,憑商場內不同商戶發出之七日內機印發票最多兩張,最少一張電子消費,就可以換到列車蛋糕一盒。一盒有齊朱古力味嘅 Lola Bunny、芒果味嘅 Tweety 同 蘿蔔味嘅 Bunny,加埋個幸福列車盒,好有心思,自己食或者送禮一樣得體。

▲ 蘿蔔味蛋糕夠晒特別,一絲絲嘅紅蘿蔔放入杏仁蛋糕,既香口又有咬口,唔錯呢!

▲ 如果唔想食蛋糕,都可以換領行李牌一個,條件一樣,不過我就覺得蛋糕抵啲啦!

儲印仔完成幸福之旅

去台灣大家都好鍾意呢本簿四圍蓋印仔,證明自己去過嗰個地方,而今次 TKO Gateway 就係商場 5個唔同地方放咗旅遊景點鋼印,係東翼1樓顧客服務台就可以免費拎一本簿蓋印。雖然儲齊都唔會有禮物,不過有得玩下嘛!

 

▲ 鋼印質素唔差架,值得留念架!

Looney Tunes 期間限定商店

只係同 Looney Tunes 卡通人物影相,粉絲一定唔夠喉,好彩車尾仲有間限定店販售多款精品,包括精選文件夾、主角造型 T-Shirt、風褸等,要買就快啦!

日期:2017年1月14、15、21、22、26及27日

時間:中午12時至下午7時

▲ 雖然精品店唔係好大,不過都幾多種類,記得要行埋去車尾睇呀!

新年氣氛 ★★☆☆☆

必影指數 ★★☆☆☆

必買指數 ★★★☆☆

 

日期:2017年 1月 10日 至 2月 5日
地點:TKO Gateway



About 依莉詩

網媒出身嘅 90後,抱住「試咗先講」嘅精神。終日飲飲食食、遊走各大商場、小店尋找好去處。