放閃過年初一!【大埔林村許願節】 美食 x 市集 x 許願

恭喜發財!新年又到啦!祝女嘅愈嚟愈靚,男嘅升職加薪,情侶們蜜運成功,最重要就係心想事成許咩願都成真!大年初一,我依莉詩同Raymond 就去咗林村許願節,許願、掃街兼行市集!

定必心想事成許願法

今年第二次去林村,比起上年範模大咗好多,延長到初十五都仲有嘢玩。除咗掟吉放水燈外,仲有手作市集同美食攤檔,可以玩足一日都唔悶呢!單單許願方法都多咗好多款呢!無論幾貪心,幾多願望都一定滿足到你!

▲ 呢得林村必做梗係掟吉同放水燈,今年套裝價同上年一樣,$50 有交易,一於賣個希望吧!

1) 掟吉求願法

大家都知,原本嘅許願樹比人掟得多已經就嚟枯,所以用嚟許願嘅都係假樹同膠吉。但唔理啦!咁難掟都畀你掟到上去,願望會成真嘅!

▲ 呢棵就係真.許願樹啦!雖然無晒枝,但都好大棵呢!

2) 放水燈祈福法

掟咗5、6次終於掟到上樹,之後就去放天燈,一朵朵蓮花係水上飄浮,都幾浪漫㗎!

▲ 哈哈~放完就好跑去河尾搵留啦,唔係就會畀人沒收了!▲ 唔知點解大部份水燈都無咗許願紙。

3) 日式掛馬牌

玩完傳統許願法,可以試下日式許願法,場內有幾棵假桃花樹,$20 買個「繪馬」許願牌就可以寫木牌許願,而最吸引係未許願先送你小小雞 Lego,仲有得抽獎中咖啡添!

▲ 木質嘅「繪馬」幾有特色,想就咁帶佢番屋企呢!

 

4) 免費許願寫紙仔

如果唔想畀錢又想許願,九巴幫到你,有幾個司機係到派紙仔畀你許願。係就係流流地,唔使錢就玩下吧!

5) 添丁點燈

圍村傳統,上一年有男丁出世嘅家庭都要點燈。雖然唔係人人有資格點,但就可以䏲點燈前嘅舞獅表演啦!

▲ 醒獅一邊吊盞燈上去,另一邊有人爬上去插電,超好笑!

橫掃二十多檔香噴噴美食

許完願就去掃街啦!今年有成廿幾檔小食,燒雞、羊架、串燒、炒雪糕乜都有,仲要重覆幾並唔多,所以都幾多選擇㗎!

▲ 台灣腸食得多,飛魚籽腸食過未呢?

▲ 呢串龍珠勁囉~超多人排隊!

▲而我最 like 就係呢隻應節嘅奧爾良烤雞。 $40 就有大大隻燒雞,好抵呢! 啲味仲好得意,甜甜地鹹鹹地,少少辣,好吸引呢!
▲ 食肉獸嘅我,食完雞食羊架。香噴噴而且肉嫩唔膻。$38 就有 4件羊架超抵食!
▲ 金蠔肥嘟嘟好似好好味咁!
▲ 甜食仲有棉花糖、炒雪糕、雪糕泡芺等等,幾多選擇。▲ 不過嘢飲就得一檔,仲要係普通支裝維他奶同罐裝飲品,好似少咗啲。

假日市集空降賣手作

今年最有趣巴士站旁邊空地變咗由麥田捕手主辦嘅手作市集,入面有彩繪紋身、押花、飾物、手作皮革等,最慘係有檔美容宣傳,好似同傳統氣氛好唔夾。

▲ 某啲檔會整新年主題嘅手作,都帶番少少氣氛。▲ 仲有曲奇添!

花牌工作坊初五啟市

之前睇 Media 報導今年帶迷你花牌工作坊,本來都好想玩下,可惜要年初五先有,所以無得玩。有興趣嘅朋友可以初五去玩,$100一位,完成後仲可以可以參加設計比賽添!
▲ 傳統花牌好有香港特色,好值得保留呢個文化呢!

▲ 唔參加工手坊都可以買現貨,不過最平都 $500 先有交易。

香港許願節2017 x 林村新春嘉年華
日期:2017 年 1 月 28 日 至 2 月 12 日
時間:上午 9 時 至 下午 6 時
地點:林村鄉公所路林村許願廣場



About 依莉詩

網媒出身嘅 90後,抱住「試咗先講」嘅精神。終日飲飲食食、遊走各大商場、小店尋找好去處。