【澳門】拍住拖遊澳門半島!下環街市隱世小食 X 夜遊光影節

之前一路掛住去商場玩,都未有時間寫番聖誕節去澳門嘅遊記,今日終於坐定定寫下。可能你會問,4日假咁長,點解會去澳門而唔係台灣呢?因為親戚屋企啱啱裝修好,所以就決定過去窮遊兼渡假啦!第一日我就去咗每次必去嘅下環街市同 光影節 2016 感受聖誕氣氛啦!

下環街市尋隱世美食

身為半個澳門通嘅我依莉詩,第一站就係去下環街市搵食!呢度可以話係平民美食集中地,廿間左右小店,樣樣都又平又好味。雖然自從大部份小店由街邊搬咗上街市二樓熟食市場之後,風味有啲唔同咗,唔少鋪頭都晏開早收,亦無以前咁熱鬧,不過就乾淨咗唔少,可以一次過坐低食齊唔同嘅小食,都幾好架!

▲ 由司打口行去下環街都有唔少街頭小食,估唔到俾我搵到有小販賣香蕉糕!

▲由細到大每次過澳門都一定會食香蕉糕。呢款香蕉糕同香港食嘅唔同,雖然睇落似雞蛋仔,但會散發陣陣香蕉味,脆卜卜好香口。其實一啲都唔出名,但我就覺得呢樣先係澳門特色小食囉!

▲嗱~口味嘅嘢人人唔同,Raymond 第一時間就買咁煎釀三實同大大隻炸雞脾啦!(知你肚餓啦~洗唔洗食成咁呀!)

▲ 熱氣成咁!真係唔多啱我~

▲ 都係食碗茶果湯比較實際。茶果湯有啲似十八座狗仔粉,不過啲粉比較軟身同無乜料,不過幾好味嘅,特別係上面嘅豬油渣 。(乜豬油渣唔係脆卜卜架咩?呢碗茶果湯又面嘅豬油渣點解淋架?哈哈~唔理了!照食!)

▲ 雖然呢度仲有豆腐花,蕃牛通,牛雜等等…不過冬天都係食番碗雪耳糖水潤一潤!

▲想提提大家,如果想食多幾間,最好就1點後7點前去,因為大部份鋪頭都晏開早收架!

不一樣嘅澳門夜景

食飽飽過後就係 3小時萬里長征,亦係今個平安夜嘅重點活動-澳門光影節。為咗慳時間,我依莉詩一早就上網背熟時間表同行程,一晚去齊 8個景點同睇晒4個表演。

▲澳門半島唔係好大,今年光影節避開晒啲遊客區,所以無乜人,就係去嘅都係本地人多。由 7點出發,慢慢行,行3個鐘都可以去得晒。

第一站-媽閣廟

▲  第一站選擇咗去媽閣廟,雖然係平安夜,但就無乜人,放腳架影大環境都無難度。

▲ 不過相比起上年大三巴嘅 3D投影,媽閣嘅投影實在太細了吧!?

▲ 加咗聖誕裝飾嘅碼頭影落特別靚!(唔知有冇留意我條裙呢?係Raymond 整畀我嘅聖誕禮物,一路行,好多人都讚條裙閃得靚呢!)

第 2站 – 港務局大樓

▲ 行上兩步就到光影節第2站 – 港務局大樓。呢到只有幾個光管砌嘅幾何圖形,好多人望兩眼就走了,我哋算係留得耐了!用唔同角度睇,其實都幾得意嘅。

▲ 尤其話呢啲係聖誕佈置,不如話係藝術裝置。

第 3站-鄭家大屋

▲ 之後分多 3分鐘左右就到鄭家大屋,坦白講,夜媽媽入去都幾恐怖。好彩大家都食完飯,開始多番少少人..

▲ 好多小朋友都被呢個投射落地下嘅跳飛機吸引,不過背景嘅紅燈依然都…

▲ 除咗燈飾同表演,光影節仲有啲互動遊戲。呢個搖搖板就係要同另外兩個搖搖板嘅人比賽,同一時間內搖得最多下就贏,好講合作架!

第 4站-亞婆井前地

▲ 轉個轉就到亞婆井前地,亦因為開始多人,用唔到腳架影相了。呢度嘅佈置好怪,特別係啲樹一枝枝咁。

▲ 呢個表演流流地,都係 3D投影,不過只係投射係個平面布幕,無乜特色。

▲ 呢條瀑布燈睇都係唔錯嘅影相位!

第 5站-聖老楞佐教堂

▲ 而對面聖老楞佐教堂咁啱做緊彌撒所以入唔到去,唯有係樓梯影下相。

▲係樓梯旁影張杷當到咗!

第 6站-南灣雅文湖畔

▲ 行多5分鐘就入到南灣開始感受到聖誕嘅熱鬧氣氛,要排隊影相啦!不過啲裝置燈光比較暗,好難影得明顯。

▲最後嘅三個景點幾乎連埋一齊,中間嘅市集好早就收檔了。

第 7站-南灣湖景大馬路

▲ 成條路都係燈,如果有支 50mm 係度就可以玩好靚嘅雪花散景了,可惜可惜。

第 8站-南灣湖中心

▲ 係南灣湖中心嘅投射表演好特別,而且好精彩呢!

▲ 我變!呢棵樹咁似上年 K11 嗰祼嘅?仲要一樣可以用app控制出現咩圖案架添!?

▲  有時間要影聖誕裝飾一支閃光燈未必夠,多一支可以校色調溫嘅 LED 燈,成個 feel 唔同晒。不過就搞到好大陣仗咁,為咗影呢張相,唔知幾多人經過都望過嚟。

▲ 今年光影節比起 2015年其實普通咗,不過因為遠離遊客區,行得舒服咗。就算唔係光影節,南灣同媽閣廟嘅夜景其實都好醉人。夜晚食完飯去其中一度散下步應該都唔錯。

福隆新街食宵夜

行完成條光影節路線有啲肚餓,但都成 10點幾,舊區好多食店都關咗門,於是去福隆新街搵下有咩宵夜。畀我哋搵到間收 11點嘅,臨收工都仲肯整啲熱辣辣嘅嘢比我哋食算係咁啦!

▲ 呢個芝心豬扒包好豐富,除咗豬扒仲有芝士、火腿同蕃茄,熱辣辣,脆卜卜,正!

▲ 合桃胡湯丸都唔錯,好滑同濃郁,記得好耐以前姨媽都請過我食呢!

快啲 click 入去睇埋晒 Day 1-4 嘅分享吧!

睇更多拍拖好去處!
FB: 依莉“詩”生活
IG: ErieDiary
網址:ErieDiary.hk
YouTube:Diary Erie



About 依莉詩

網媒出身嘅 90後,抱住「試咗先講」嘅精神。終日飲飲食食、遊走各大商場、小店尋找好去處。