【情侶自拍攻略】 呃like必備!自拍放閃 10大 必備 Pose

玩 Facebook 同 Instagram 都一段時間,不經不覺對食物相同大頭自拍已經零反應,呃 like 愈嚟愈難,女朋友嘅要求亦愈嚟愈高,成日投訴影得佢唔靚,到底可以點呢?

經過上幾次嘅【情侶自拍攻略】【10大放閃好去處】 之後,相信大家都掌握咗基本嘅情侶自拍技巧,不過有時對住鏡頭真係唔知擺咩姿勢好呢!今次就等我 依莉詩 畀啲 pose 大家參考下啦!

1) 拖手仔

唔想一開始就閃親大家,就由最基本嘅拖手仔開始啦!當然拖手嘅方法都有好多種,可以單手拖,又可以雙手拖。前面影又得,回頭望亦得。最重要係感覺到兩人之間嘅連繫,比較簡單嘅做法就係企定定係相片中間,兩個人分開少少,突出到中間嘅手。

2) 深情對望

對望其實幾好玩,自拍好多時都會校計時2-5秒,呢個時候大家望實對方,開頭會引唔住笑呢!怕太尷尬的話可以試下中間加一啲小物件,例如一齊食雪糕,飲凍飲之類。試多幾次就會發現眼神真係可以傳情㗎!平時相處唔會凝望對方咁耐,望望下感情都會好啲呢!

3) 遙望遠方

拍拖唔會時時刻刻都「眼中只有你」,其實大部份時間都係一齊望某啲景物,所以呢個拍法會比較自然,可以試下用手指向某一方向,引人睇相中景物或焦點。例如日落、星星等。另外,可以望向相片外,令人心思思想估望緊去邊,亦會有種展望未來嘅感覺。

4) 伸手抱起

唔少女仔都有被公主抱嘅幻想。如果男嘅自問都夠力不妨試下抱起佳人吧!不過無論幾重,男嘅都要扮都好輕鬆先得,唔係就會間接表示女嘅好肥㗎啦!而女嘅要盡重展開手腳,倒如攤開手或者前後腳,唔係兩個人就會好似一舊嘢咁,畫面唔夠豐富。要提提嘅係,最好著過膝中長裙比較好,唔係會好易走光。

5) 心動壁咚

睇得少女漫畫多,壁咚係必有劇情,相信唔少女仔都會心跳加速呢!揀幅靚靚哋嘅牆就可以做到,非常簡單。不過就要睇男女嘅身高差,如果係「最萌身高差」就要用凳仔或者石級幫手了!

6) 緊緊擁抱

情侶之間攬抱好平常,可以雙擁亦可以從後擁抱,不過無論點抱都好,擁緊之餘,頭部都要有少少分開。唔係就會成舊嘢咁,無咗表情同焦點。同樣,對方嘅手可以用作掩住某啲唔想俾人發現嘅部份,就好似大肚腩、肥手臂等等。不過就切忌男方從後攬嘅同時,放手係女仔個肚度,咁會好易令人誤會呢!

7) 甜蜜錫錫

錫錫當然係最親蜜嘅表現,但 Kiss 都有好多種,影相反而唔需要法式濕吻咁甜蜜。因為太肉緊嘅話面部表情會扭曲,所以錫都唔好用太力錫,蜻蜓點水就好。當然,除咗嘴對嘴外,仲可以錫額頭、面珠、手等等。一樣可以好甜蜜啊!

8) 故事特寫

有時唔一定影全身或者大頭,影其中一部份特寫,可以增強故事感,配合小小道同景深效果可以有另一番感覺呢!就好似只係影拍住嘅手、心型手、地下嘅影等等,低調之餘,令睇相嘅人都會有種代入感。

9) 神秘剪影

當影日落或者係窗外等正逆光嘅時間,人像通常都會影到變左舊炭炭。要做炭不如做得更徹底吧!索性再校細少少光圈,突出輪廓同背景,營造剪影效果。不過就住兩個人頭同身都要有分開嘅部份,要清楚睇到雙方輪廓,同埋剪影部份盡量唔好佔超過相嘅一半,盡量以背景為主。

 

10) 誇張表情

嫌上面講嘅都太悶?其實可以 freestyle 啲,將表情同動作誇大,增加趣味相片嘅趣味性。呢個就要等大家慢慢發掘啦!

 

今次介紹嘅 pose 未必好創新,唔會話好似啲 ig 相咁藉得跟風。不過最普通嘅構圖同動作,有時反而係最歷久常新,最起碼幾年之後睇番都唔會覺得老土或者MK嘛。

 

更多情侶放閃必技!

情侶放閃必去!精選 10大假日輕鬆好去處 (上集)

情侶放閃必去!精選 10大假日輕鬆好去處 (下集)

【情侶自拍攻略】學識呢幾招女朋友包滿意!自拍婚紗 10大 拍攝 + 後製 技巧大公開 (上集)

【情侶自拍攻略】學識呢幾招女朋友包滿意!自拍婚紗 10大 拍攝 + 後製 技巧大公開 (下集)

【情侶自拍攻略】 呃like必備!自拍放閃 10大 必備 Pose

【情侶自拍】影出不一樣的放閃相!香港兩大主題樂園影相位逐個捉 (上集)

 

睇更多拍拖好去處!
FB: 依莉“詩”生活
IG: ErieDiary
網址:ErieDiary.hk
YouTube:Diary Erie



About 依莉詩

網媒出身嘅 90後,抱住「試咗先講」嘅精神。終日飲飲食食、遊走各大商場、小店尋找好去處。