【情侶自拍攻略】學識呢幾招女朋友包滿意!自拍婚紗 10大 拍攝 + 後製 技巧大公開 (上集)

放 Facebook 也好,IG 也好,講到自拍放閃,單單只係大頭自拍已經滿足唔到女仕們嘅要求了!人哋邊個邊個張張相到影到長腿大眼,呢個仲可以自然到好似真係有攝影師同自己影咁。試問今時今日一個稱職嘅男朋友又點可以唔識影相?

特別去到外地旅行,女朋友就更想拍下更多回憶。咁出發前到底要帶啲咩呢?又有咩要準備?放閃豐富經驗嘅 依莉詩 我,決定將心得大公開,包大家一學上手!

如何選擇一部啱用嘅相機?

工欲善其事,必先利其器。雖然宜家大部份手機影相質素都唔錯,就好似 LG V20 有超強廣角鏡、HUAWEI P9 Plus 又有超突出嘅景深效果、美圖 T8 又有自然美肌效果,但如果係昏暗環境,手機始終唔夠用。加上想係女朋友面前表現得更專業,相機就一定唔少得!

談到相機,要用作旅行自拍,最緊要係輕, 180度反茫,可以連接手機作搖控 同 有美肌功能,而我一直都有兩部相機用係唔同情況。Sony A5000 係我日常工作機,貪佢細細部,又有自拍同即時美肌功能,係大部份情況都好夠用,但講到去旅行同搵靚景自拍的話,對相片的執著就會出晒嚟,Canon 70D 就有更仔細嘅畫質,特別夜景就更出色。

▲ 咁到底要揀單反定無反相機呢?事實上,近年無反相機的質素已經追得上單反。而最近我就因為跌壞咗 Sony 支鏡,新入手咗 Canon  M6,貪佢輕得嚟加個轉換環可以用得番 70D 嘅鏡頭。加上最近多咗拍片,佢有得插咪同外置閃光燈,所以就買咗了。

1) 善用廣角鏡,一秒變長腿

講番拍攝技巧先!唔講都知,要瘦面就要高炒 45角自拍,但想長腿就要善用廣角鏡令兩邊變形嘅特性,低炒影全身。而人物最好方係整個畫面嘅二分一至三分一,咁條腿就變到又瘦又長了!不過就切忌打橫影,同埋人物要置中,唔係影都女朋友又肥又矮就自求多福了!

▲ 用 19mm 超廣角鏡頭低炒就可以輕易拍出又瘦又長嘅美腿。

▲ 雖然橫到拍攝可以影到更多景,但記得人要置中,唔係就會影出肥手臂!

2) 用腳架計時連拍數張,拍出自然交流

兩個人去旅行,影合照除咗搵人幫手,三腳架同自拍神棍就係最好拍檔,不過普通腳架都幾重,拎出街都幾唔方便,而最近我就愛上咗用 Xpower 鋁合金多用途藍牙 9合1 自拍套裝 ,貪佢輕輕地可以放手袋,又可以組合成腳架或自拍棍,最高可伸到 91.5 cm,如果放手機或者無反相機都夠穩陣。

咪以為有腳架就可以大影特影,如果校計時拍攝,影每一張都行嚟行去,既辛苦又難投入。其實宜家大部份相機都有連接手機功能,可以用手機控制,咁就方便得多。如果怕手機連接得唔好成日斷,都可以買個遙控,校計數模式,每次影幾張,影出嚟嘅效果就可以更自然。

▲ 一支穩陣又輕嘅三腳架非常重要,不過點都有啲必量。呢個就係我去東京旅行嘅隨行攝影師啦!裝備真係好誇張呢!難為了 餵蚊 孭足全程啊!

▲ 雖然手機都可以搖控相機拍攝,不過 Canon 嘅 App 沒有 Sony 做得咁穩定,所以我就買咗平價嘅 YONGNUO 外置遙控,有得校隔幾多秒影幾多張相,仲用得 B 快門,絕對係好幫手!

▲ 而呢支 Xpower 鋁合金多用途藍牙 9合1 自拍套裝 係我嘅新寵,雖然係三腳存咁穩陣,不過放手機或者無反相機都夠用,最緊要係夠輕同可以放手袋。

▲ 由遠至近慢慢行到鏡頭前,連續影幾張相,番到去實揀到張最自然嘅相。

▲ 連續影仲可以影到跳起嘅動作,令自拍更生動。

▲ 因為無人望住,表情亦都可以更自然流露。

3) 利用前景,拍出層次

構圖亦係相當重要嘅一環,如果下下影大頭根本唔知去過邊度。特別係去旅行,風景梗係更重要啦!除咗人要細,景要多之外,適當咁運用前景,就更容易令自己融入環境入面,一睇就知唔係 Key 上去嘛!

至於前景係咩?我諗大部份人都會諗起利用水氹,拍出天空之鏡嘅效果。另外,亦可以用花作前景,拍出置身花海嘅感覺。

 

▲ 早排興去下白泥、西環、中大天人合一搵天空之鏡。其實天空之鏡唔使四圍搵,只要地下有攤水,張相機放得有咁貼得咁貼地面就可以影到。不過因為裝咗腳架都會有一定高度,除非你想犧牲部相機,否則都難有天地一線嘅效果。

▲ 運用前景,改變對焦亦可以營造唔同嘅氣氛。

▲ 用花做前景,以水平角度影,就算並唔係喺花嘅正中間,都可以有置身花海嘅感覺。

 

▲ 用花作前景、城堡作後景,亦可以係有趣嘅構圖。

4) 逆光時,運用 LED 燈補光

逆光相梗係靚啦!但唔識影,就算有 HDR ,個人都隨時變舊炭。特別係浪漫嘅聖誕節,要將燈飾同女朋友二合為一就更難。影半身都仲可以用內置閃光燈,但全身就一定唔夠力,要用到外置閃光燈。

雖然外置閃光燈宜家已經非常準確,用 TTL模式好容影就影到唔錯嘅相,但對新手來說都係比較難估計,要影多幾張先試得啱。反而我會建議大家用 LED 燈補光,因為可以即時睇到效果,又可以校色溫,無閃光燈咁死實。

▲ 呢支南冠出品嘅 LED 燈補光,百幾人仔有交易,絕對係新手必備!

▲ 外置閃光燈即使加咗柔光罩,打燈都比較生硬,而且要試多幾張先成功,用於自拍會比較麻煩。

▲ 而用 LED 燈補光可以校色調,可以更方便營造氣氛。

5) 準備小道具,動作更自然

唔少人對鏡頭都有恐懼,唔知擺咩表情好。其實可以準備一啲小道具,例如即影即有相、手機等,又或者就地取材,搵啲樹葉之類,都可以令動作更自然。

▲ 加塊樹葉就唔怕得兩個大頭咁悶啦!

▲ 落雨嘅時候,一把透明遮既可以擋雨,又唔怕影響構圖,去日本記得去便利店買番把啊!

▲ 小道具都可以用作講故事嘅一部份㗎!

講咗咁多,大家係咪已經有啲頭緒呢?其實自拍最緊要係啲咩?並唔係放上社交網結放閃,最緊要係保留兩個人嘅回憶,所以辛苦少少都值得嘅!呢集講咗咁多影相技巧,下集會同大家分享後製心得,希望大家都同我哋一樣可以享受同伴侶自拍嘅過程啦!

 

更多情侶放閃必技!

情侶放閃必去!精選 10大假日輕鬆好去處 (上集)

情侶放閃必去!精選 10大假日輕鬆好去處 (下集)

【情侶自拍攻略】學識呢幾招女朋友包滿意!自拍婚紗 10大 拍攝 + 後製 技巧大公開 (上集)

【情侶自拍攻略】學識呢幾招女朋友包滿意!自拍婚紗 10大 拍攝 + 後製 技巧大公開 (下集)

【情侶自拍攻略】 呃like必備!自拍放閃 10大 必備 Pose

【情侶自拍】影出不一樣的放閃相!香港兩大主題樂園影相位逐個捉 (上集)

 

睇更多拍拖好去處!
FB: 依莉“詩”生活
IG: ErieDiary
網址:ErieDiary.hk
YouTube:Diary Erie



About 依莉詩

網媒出身嘅 90後,抱住「試咗先講」嘅精神。終日飲飲食食、遊走各大商場、小店尋找好去處。