$10一圈朱古力醬?尖沙咀新開大阪梳乎班戟伏味濃!

最近梳乎班戟店愈開愈多,無講係 am.pm. 、 I love you Dessert BAR 呢類街頭小店,或者發記、Ocio 等港式甜品鋪都紛紛加入戰團。不過當中最有名氣一定係一班日本過江龍啦!先有 K11 幾乎日日排長龍嘅 PAN de PAIN,再有希慎嘅 Flipper 奇蹟之班戟,當中有好食嘅,亦有更好食嘅!我 依莉詩 呢個梳乎班戟迷,一知道大阪人氣班戟店 – gram cafe & pancakes 登陸尖沙咀 The One,梗係嗱嗱聲去排隊啦!可以今次食到嘅,並唔係滿滿幸福同空氣感嘅 Pancake,反而食到一肚氣!!!!

限量供應排3個鐘隊無得食!

一如所料,gram cafe & pancakes 嘅「特製Premium Pancake」會好似大阪心齋橋店咁,每日只有 3個時段,每時段各限定20份,所以需要早一個小時前去排隊。咁因為係開業頭幾日去,我哋一行 5人都有心理準備會好混亂,所以 12點就去到排 3點場。

果然 12點就開始Mark名,每組人都按指示派代表排隊,餵蚊排第二個,本來問題不大的。就要因為我去了洗手間,餵蚊報了2位,我番到隊就立即同店員講我哋係 5位,佢亦表示無問題,仲幫我哋改番 5位。因為要等 3小時,我哋就選擇輪流一換一排隊,但不知道為何,到入場時,店員話只能提供兩個位畀我哋!!!!如果一早話Mark完名唔得加得人嘅,咁我哋就唔洗白白排 3粒鐘喇!

結果,阿仁一家白白幫我哋排咗 3個鐘隊,但就無得食,而且店員仲要一啲唔好意思都冇!明明睇到張紙都Mark咗 5位!我同餵蚊食完之後就嘗試幫阿仁一家再排 6點場,點知就更更更混亂!!!!店員表示商場唔畀排隊,所以唔可以排,變相大家到圍住門口分了4、5條隊排。結果一開始宣報Mark名,大家就衝晒去商場玻璃度!真係項級危險!!!估唔到食件 pancake 係要搵命駁的~

$10一圈朱古力醬當裝飾?

好啦~新店開業都預咗混亂,如果食到好食嘅嘢都無所謂,可惜係我太天真了!!!以為過江龍就有番日本店應有嘅水準,今次真係令我太太太失望!「特製Premium Pancake」未到,我就先點咗個「法式多士」,咁我見得忌廉咁 Dry ,所以就加 $12 要香蕉同加 $10 要朱古力醬。點知呢個就真係超級大伏!!!

加$10 先有嘅朱古力醬,原來得一個圈!!!連裝飾都嫌少啦!乜而家啲朱古力醬咁貴㗎咩?沒有更衰,只有更衰!我好聲好氣問店員點解得咁少朱古力醬,佢竟然黑我面,仲好唔願意咁拎番入廚房加料~唉~加完出嚟,廚師根本就亂咁唧一堆嘢!唉~圖文不符我理解,原味$78價錢都接受到,但佢咁明玩嘢法,有回頭客先奇!

▲ 餐牌寫住法式多士$78 ,朱古力醬加$10,香蕉加$12,雪糕加$20,咁正常人都唔會諗到另加嘅朱古力醬係呢個份量囉!

▲ 少得可憐嘅朱古力醬!你發現到嗎?

▲ 反映完,再被店員黑面後,變成了一件「藝術品」。

▲ 再嚟個 Top Shoot 畀大家好好欣賞!

$138 限量招牌班戟

等咗十幾分鐘,重頭戲「特製Premium Pancake」終於有得食啦!3層 Pancake 每層都有 4cm 厚,賣相都算睇得,都有蛋香,但唔係好有空氣感,亦唔係蛋糕質感,反而似日本麵粉整出嚟嘅卷蛋咁,綿密有彈性,口感比較實在,質感鬆軟程度都唔及旺角兩大街頭小店。如果以 $138 呢個價錢食原味 Pancake,性價比極低!寧願行多兩步去 K11 好過!

▲ 幾經波折先拎到呢個牌,有資格食「特製Premium Pancake」

▲「特製Premium Pancake」口感比較實在,質感鬆軟程度唔及旺角兩大街頭小店。

▲ 3層 Pancake 只有 牛油、忌廉同糖漿,愈食好似愈膩。

▲ 如果唔係一開始被影響心情,應該會更好食!所以話好多日本餐廳開到嚟香港就會變返香港式服務,想食得開心都難~唉~

gram 香港店
地址:尖沙咀 彌敦道100號 The ONE 4樓 L408

各區美食精選!
地膽帶路!土瓜灣街頭小食 – 足料花膠魚肚粥 + 濃香米香腸粉
地膽推介!$150 掃盡 5大紅磡街頭小食 – 混醬班戟麵條 + 超大粒手製芋圓
死場不再!10間平民食肆進駐荃灣新 Food Court – 嫩滑手撕雞腸粉 x 醒胃麻辣串
粉色系呃 like 甜品團!食盡荃灣 3大潮食店 – 玫瑰士多啤梨窩夫 X 山形縣白桃厚班戟
大坑 2大呃 Like 甜品! 粉色棉花糖燒 x 彩虹沖繩鹽刨冰
5萬呎水產市場登陸黃埔!九號水產 4大食店率先睇 – 蟹痴必掃北海道皇帝蟹
旺角 1日 4餐,由朝食到晚!青檸烏冬係劣食?韓系日式吉列牛一定正?
銅鑼灣 SOGO 地庫重開!5大人氣日本過江龍進駐 必食香脆海鮮煎餅 + 鹿兒島彈牙魚餅
元朗 4大人氣食店!必食北海道布丁燒 X 啖啖肉無骨雞翼包
屯門潮食集中地!紅橋 4大不得不吃的小食+主菜+甜品

睇更多拍拖好去處!
FB: 依莉“詩”生活
IG: ErieDiary
網址:ErieDiary.hk
YouTube:Diary Erie



About 依莉詩

網媒出身嘅 90後,抱住「試咗先講」嘅精神。終日飲飲食食、遊走各大商場、小店尋找好去處。